facade

نرم‌افزار Lumion

نرم‌افزار Lumion 600 399 mohamadjavadjalilpur

نرم‌افزار Lumion

نرم افزار رندرگیری Lumion ابزاری مناسب برای یک رندرگیری سریع و بدون استرس همراه با نتایج استثنایی می باشد. در حال حاضر، آخرین نسخه این نرم افزار سه بعدی یعنی Lumion 9 رندرگیری را آسان‌تر از همیشه برای نشان دادن مدل های سه بعدی در محیط کاملا طبیعی، با آسمانی زیبا، چشم اندازی بی نظیر از مناظر، نورپردازی و متریال های استثنایی برای کاربران در دسترس قرار داده است و نکته قابل توجه دیگر مدت زمان رندرگیری است که بر خلاف دیگر نرم افزارها که ساعت ها زمان را به خود اختصاص می دهند لومیون 9 تنها چند دقیقه نیازمند یک خروجی با کیفیت بسیار بالا است.

در نسخه جدید لومیون می توانید یک آسمان واقعی جدید را اضافه کنید تا نور دلخواهی را که مد نظر دارید در مدل خود بچرخانید و بلافاصله با تنها یک تنظیم، آسمانی زیبا و منحصر به فرد برای طرح های خود ایجاد کنید. خروجی طرح شما با شرایط جوی مانند باران واقعي، فضاهاي دلپذیر را در اختيار شما قرار مي دهد و حتی مي توانيد این فضاها را با قالي خزدار و پتوهاي پشمالو تزئين کنيد. ابزارهای جدید در ایجاد یک صحنه کاملا پیشرفته به شما کمک می کنند تا محیط های پیچیده و زیبایی را ایجاد کنید.

 آنچه در Lumion 9 جدید است

آسمان های واقعی

قابلیت افزودن نمای آسمان به واقعی ترین شکل ممکن در Lumion 9 ایجاد شده است. مجموعه 39 آسمان واقعی که از قبل تنظیم شده است را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید هرکدام را انتخاب و دوباره به دلخواه تنظیم کنید. با تنظیمات Sky Light که از قبل در Lumion 9 تنظیم شده تنها با یک کلیک برای طراحی خود یک صبح روشن آبی، یک بعد از ظهر طوفانی یا غروب خورشید فراموش نشدنی ایجاد کنید. برای مثال، Cloud Sky Real Sky را اضافه کنید و نور خاموش و روشن را بر روی طراحی و بقیه صحنه قرار دهید.

facade

چمن سه بعدی (3D Grass)

چمن های جدید سه بعدی و بسیار واقعی که زیبایی طرح های شما را چندین برابر می کند و با امکاناتی که این نسخه در اختیار شما قرار می دهد می توانید تنظیماتی مانند اندازه، میزان تراکم و نوع چمن را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید چندین چمن سه بعدی را در یک صحنه ترکیب کنید و آن ها را با یکدیگر مطابقت دهید.

facade

افکت باران و برف

تغییرات آب و هوایی چون باران و برف با تنظیمات بهتری در برنامه قرار گرفته است به طوری که می توانید محیطی دنج و یا دراماتیک و ماندگار را داشته باشید تا احساسات مشتری خود را به جریان بیندازید به گونه ای که بتواند فضای طراحی خود را به طور کامل احساس کند.

facade

عناصر نرم و پوششی خزدار

با تنظیم جدید مصالح خزدار در Lumion 9 شما می توانید ظاهری نرم و راحت را به دیوار، کف، سقف، پارچه و یا سطوح دیگر بدهید. در عرض چند ثانیه شما می توانید یک فرش واقعی یا یک پتو پشمی و یا یک شی بسیار واقع گرایانه مانند یک خرس عروسکی ایجاد کنید.

گردش کار فضای نهایی

انتخاب اشیا بر روی صفحه نمایش به طور همزمان و از طریق پنجره ای که در گوشه صفحه نمایش قرار گرفته به شما اجازه می دهد فورا بین گزینه ها انتخاب کنید و انواع اشیای دلخواه مانند درخت، مبلمان و غیره که برای طراحی شما مناسب است را استفاده کنید. پس از انتخاب یک شی می توانید به طور منظم، مقیاس و محل اشیا یا گروه های اشیا را با سهولت بیشتر و کنترل بهتر تغییر دهید.

بیش از 100 مصالح و 5000 آبجکت

متریال های جدید که با کیفیتی بی مانند به لومیون نسخه 9 اضافه شده نمایی بسیار واقعی برای مدل ایجاد می کند که شامل متریال هایی نظیر پارچه، پرده، گچ، سنگ مرمر، آجر، بتن، فلز، سقف، سنگ فرش و غیره می باشد. تعداد شیئ های اضافه شده در این نسخه جدید شامل درختان و گیاهان، لوازم داخلی ساختمان، وسایل بیرونی مانند مبلمان فضای شهری، خودروهای با کیفیت و … هستند که تمامی آن ها با کیفیت HD می باشند.

قابلیت LiveSync برای نرم افزار Rhino

این قابلیت در نسخه های قبلی LiveSync برای نرم افزارهایی چون Revit، Sketchup و ArchiCad در دسترس بود اما در این نسخه جدید، نرم افزار طراحی Rhino نیز می تواند از این ویژگی جدید بهره ببرد به صورتی که هرگونه ویرایش و یا تغییر در Rhino همزمان در لومیون قابل مشاهده است. البته لازم به ذکر است که تنها برای ورژن Rhino 6 این ویژگی قابل استفاده می باشد.

و در آخر می توان به این نکته اشاره کرد که فایل اجرا شده در نرم افزار لومیون در صورتی که سیستم خاموش و یا مجدد راه اندازی شود قابلیت بازیابی خودکار را دارد.




error: Content is protected !!